Första ölen ute (:

    Man lever bara en gång.. Och tiden är för kort för att gnälla runder om massa små saker.. Vill inte leva med eller i en illution, men vi har det bra.
Mobil insidenten igår är ett minne blott, jag fick en ursäkt och ett erkännande om att det va väldigt onödigt och vi är båda överrens om att det handlade om en princip sak.
Nu släpper vi det och går vidare!

Idag ska jag till jobb och det känns faktiskt bra, jag fick mig en smäll, men kanske va det ett wake up call som fick mig att förstå att man inte kan klara av allt.
Jag har vatt hemma i 4- dagar och dessa dagar har jag bara njutit och tagit det väldigt lugnt, väldigt nyttigt för en sådan filur som mig.

Idag ska vi önska fiiiiiiiiint väder och om det blir så ska vi ut och unna oss en öl efter jobbet på ute serveringen haaha, detta kommer att bli en bra dag!!

Dennis och William ska upp till Jönköping för att kolla bilmässan, det blir som små barn i en godis affär då haha. Massa kärlek till er mina pågar!


Hoppas alla får en riktigt bra dag, som jag och att vi tänker på att inte gnabba om massa småsaker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0