Spring you're welcome!




Våren är här, glädjen och all ork välkomnas tillbaka (: det har minst sagt varit hektiskt denna vecka, men idag bestämde jag mig för att göra; absolut inget :) .

Jag kan ju snabbt dementera att så blev inte fallet, men jag har i alla fall hållt mig hemma.
Jag skulle lägga in min förbannade tvätt och då den var inlagd fick jag för för mig att rensa i gaderoberna med (varför inte göra det INNAN man lägger in tvätten haha) och detta slutade med att frälsningsarmen fick 3 stora kassar av barnkläder och 3 kassar fyllda med Sandra kläder, använd dem väl.. God Karma?



Mina systrar (emma och Fiia) åker ifrån mig på Torsdg buuhuu, dem små grisarna åker visst till Kreta med Morsan, känns så overkligt att dom snart 18år skall fylla, då jag fortfarande håller dem som mina små fågelungar är det svårt att släppa iväg dom, för om det skulle hända dom något på resan så sitter man hjälplös flera timmar därifrån.
Klart att dom ska få ha skoj och man får hoppas att de sköter sig!!!

Idag är det sista kvällen på denna vecka att jobba sen återstår den dryyyyyyyyyyyga veckan med bara dagar 7-16.oo blääääääääää.

Jag är lycklig nu alla nya intryck, umgänge, vänner och familj allt går som en klocka.
S+D= sant!! ;)



Dagens;
Det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka ha en underbar dag allihopa!! (:

Kommentarer
Postat av: sofia

Will miss you. <3

2010-04-18 @ 14:39:29
URL: http://fiiiijaa.blogg.se/
Postat av: SaZza

"/ och jag dig snyft deluxe haha <3 <3 <3

2010-04-18 @ 21:17:46
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0