Tattuerings-Time



Så naajs väder det är ute då, har redan vatt på en lång prommenad med mitt lilla odjur till hund > Electra.

Jag ska bara skriva färdig här sen ska jag ut igen och då ska vi ner till mina älskade Farmor & Farfar.
Jag uppmanas att ta det lugnt men herregud va tradigt det är.. Man blir så trött av det och framför allt så in i helvetes rastlös av det haha..
Men jag har ju lovat, men en promenad har aldrig skadat så Why Not.



Ikväll smäller det med tattueringen, den ska sitta på insidan av överarmen ajajajajaj, jag hade kunnat boka om tiden med tanke på allt som hänt, men det kan vara bra att känna annan smärta än huvudvärken.
Mina små systrar Fiia och Emma följer med mig idag för att kolla på hur jag våndas haha. Detta kommer att bli skit bra.
Jag ska jobba imorgon, dagstur så vi får se hur det går men jag håller tummarna för ett anpassat schema till denna gnu.

Nu är det Påsk och jag önskar er alla en bra påsk med massa mys och god mat med familj och vänner!! Må väl och ta hand om er!

*Påsk Kramar* // Sazza

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Spännande.....

Du får lägga upp bild på den!!



Ps Tack för påskhälsningen Ds

2010-04-01 @ 18:52:49
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0