En illution eller ett jäkla långt förspel?!





Haft en underbar dag, med dig i mina tankar ,känns allting så lätt och så underbart.
Jag har varit smärtpåverkad idag men med dig hos mig glöms det mest bort!! Du är en underbar människa och jag är glad att du
stannar!


Första dagen idag för denna madame att ha röda veckan, så gott folk ingen bulle i denna ugnen :D

Dagen har bjudit på massa, jag locka hit Jamina kl.9 imorse på kaffe sen kom min underbara överenergiska lillkille hit.
William hann "råka putta ner" den största och tjockaste skålen på bordet så det blev glas i miljontalsbitar, bara att börja plocka.


Suzanne hade mega tradigt på sitt jobb så hon locka med luncha träff. På väg till träffen tänkte jag vara optimist och ville hinna in om banken innan träff.. Det slutade med att Sandra blev asa kalasa irriterad.. HUR FAN JOBBAR DOM PÅ EN BANK??
Dom må vara över betalda men lite kan man väl göra för jobbets skull??
Jag skulle så klart till Kundtjänsten, det va 8nr innan mig, 1 va i kundtjänst resten?? ja vet de faen.. Ingenting hände och Sandra stormade ut, så då äter vi lunch....

Jag envisades om att jag skulle göra Kalops för det älskade jag som liten..
Gjorde litervis och tänkte att det kunde man fan ta mej ha som storkok.. vet de fan vad som skedde där men det va nått av det segaste drygaste kött jag ätit så varsegod min älskade hund ,nu har du fler valmöjligheter än någonsin.. Hon gillade det i alla fall hahaha!!

Min älskade syster Fiia kom hit och arbetade av sin "skuldlista" haha hon tog Wille- bus till Trollsjön och lekte med honom :) så fick jag vila en runda.

Idag är det Svenska hollywood fruar,ska man vara så desperat och se det idag hahaha? gamla tanter som snuskar sig och verkar allmänt blåsta?? Ja varför inte haha..

William ny-badad och ser ut som ett russin hahaha och har världens sötaste pyjamas på sig hahaha.

Tackar för denna dagen alla :)

Antligen så finner man en väg eller så gör man en!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0