Påsk.



Där kom tattueringen som alla har väntat på haha.
Det tog mig 5år att veta var jag skulle sätta den och nu sitter den där den sitter och madame här är otroligt nöjd :) .

Conny fick mig att hitta mitt indre lugn och då vi skulle sätta igång va det bara till att köra på.
Min arm idag är däremot jäkligt svullen aaaa det känns verkligen som att man har en arm va..

Idag har dagen bjudit på massa god mat ute hos Dennis morsa med massa barn och deras aktiviteter, påsk haren hade varit där och lämnat godis- ägg som barnen fick leta upp, med gott resultat.

På söndag är det påskmiddag hemma hos min farmor& farfar och där är mat så vi puttar till varan för backen sen rullas det hem.

Hoppas alla för en glad påsk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0