hit,dit,hit,dit..







Idag har det vatt massa att göra, är det nått ovanligt då det kallas att man är ledig?
Det har farits en hel del (OO, vad ovanligt) Vi har rensat i gaderoberna, tagit tvätt, snackat igenom beskymmer med Kiki, varit i trollsjön och rastat william, sen ner till stadsparken, sen letade vi nyckelpigor så nu har vi 2 nya husdjur :) , spagetti och köttfärs-sås till middag veva in det snabbt som fan sen nu ner och hämta mina sommar däck och få på dom sen ska det försökas att konstruera en bur till min kalv till hund haha.


Puuuh fick ju bara stress känsla ab att skriva allt detta haha
Ikväll siktas det mot stjärnorna för då blir det desperate housewifes taaaaaaaaaaaaaaada.

Nu ska jag iväg och träffa min dröm man och se på när han jubbar MOHAHAHA (älksar dig)



Ha det bra puss ocgh kram kexchoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0