"#¤%&/

Huuuuuujeda mig.. vad ska jag upp så tidigt på morgonen för?! Nu sitter jag bara o stirrar på min hög av tvätt, min hög av disk o mina namngivna dammråttor..
Jag är hemma så lite men ändå kan det gå från jätte rent till kaos på nån dag :S slarve majja!!!
Det blir liksom så att man stirrar hem o sen byttar om o sen drar igen,så till slut ligger det e massa saker överallt, "#¤%&/() vill jag bara säg.
Jag blir trött bara av att titta på det men kan ändå inte sluta att beundra mitt verk.. Hur kan det bli så här haha??

Ihelgen bjuds det på en massa stök, först är det att röj här på detta minfält sen ikväll är det mystajm,imörrn är det förberedelser för jul knyt. Jag ska göra potatis gratäng till 11 stycken o köpa julklappar till julklapps spelet o söndag är det pulka åk!!! PAUF...
Jag måste nog rycka upp mig om jag ska klara av detta, den här sparlågan är icke så nicke likt mig.. tror jag går på sparlåga nu när man ska ha semester efter julafton haaha,det går nog på automatik att man räknar ner dagarna, timmarna o minuterna.. TICK TICK.. nu vet jag varför jag inte har semester oftare haha.
Nä fan om man skulle sätta igång med litta hemma arbete nu så man kan bli klar snabbare.....

TRÄVLIG HÄLG

//SaAzza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0