Överskattad till max..



Igår va jag uppe med tuppen, o4.4o för att vara exakt.
På jobb kunde jag knappt hålla mina ögon uppe, jag hällde i mig kaffe men ack så lite det hjälpte haha.
Kom hem o gick världens runda med min kära hund, tänkte att detta kunde pigga upp mig men ack igen, inte hjälpte detta.
Jag bädda ner mig i soffan o sappade litt på TV'n o sen är det bara ett minne blott haha. Somnade vid 16 o vaknade 20.4o HAHAHA hoppsan.
Lagade litt kaffe o rastade hunden o gick o lade mig igen vid 22 OCH sov banne mig till 9.oo imorse hahaha vadå MEGA TRÖÖÖÖÖTT?? Jag ska väl inte gå o bli sjuker?? :O

Idag spontan gjorde vi dagen, förutom alla dessa samtal man ska ringa då man är ledig så stack jag o klippte till mig o färgade håret i någon konstig ny färg, snyggt blev det!
Sen stack vi o käkade lunch.
Visste vad som väntade mig om jag kom hem, den där jäkla städningen som jag bara skjutigt upp i evigheter usch isch, men till slut va jag tvingad att gå hem då min stackars hund stod i röran.. Väl hemma va det bäst att ta tag i saken o det har fan tatt många timmar!!! men nu är här dock undan röjt o fint, så utan att skämmas kan mina desperate housewifes vänner komma ikväll o utan att nysa ;) .


Imorgon är det dax att jubba igen men annars blir det en lugn vecka.
Saknar en person väldigt mycket men annars är det skit bra här.

Ta det lugnt va rädda om er Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0