herrre gissandes..

Natten till idag.. Ja jag kan bara säga att det inte va meningen att denna skulle sova haha.
Efter en trevlig kväll med flickorna, bestämde jag mig för att att somna i soffan, då min söta son brer sig som om han var ensam om att ligga i sängen. Efter många om och men somnar jag och ett tag senare vaknar jag av att min heffa- klump till hund ligger bredvid mig (i soffan :O )och tar plats, efter en brottnings match med denna böld går hon o lägger sig i sin egen soffa och jag försöker återigen somna om, precis då jag känner att jag slummrar till hör man kknnniiirrr (dörr öppnas) och dessa små fotsteg och där kom William.. haha. jaha det va inte direkt meningen att jag skulle få sova :P  .

Idag har det varit ganska lugnt på jobbet, hade möte med min chef ang. min "åter- anställning" och facket va med där och det tackar jag för.
Träffade nog rätt människa på rätt tid då det gäller den här "uppgörelsen", nåväl slutet gott allting gott.

Igår kom jag och min syster överens om att hon skulle arbeta av sin skuld,av de pengar hon är skyldig mig, hon skulle vika och lägga in min tvätt och ta ut hunden. Ändrade planer då hon idag inte kände sig bra haha, så får väl ta tag i min tvätt själv då.  :)

Fick stark kritik från Kiki igår att jag inte en ända gång nämt hennes namn, så för att tydlig göra så;

Kiki du har ett hjärta av guld och vill jag prata med någon vet jag att det är dig jag kan ringa kl.o3 på natten, hos dig kan jag skratta hos dig kan jag gråta, men trots allt har du inte än kunnat lösa min gåta.
Du bjuder på dig själv och gör så att jag blir snäll. 
Så tycka vad man vill men med dig blir jag tam som en sill.

Löööv U My Little Dear <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAAHHAHAAH! nu fick jag tårar i ögonen och så blev jag sugen på sill också!

love you honeybone, ses i eftermiddag;)

2010-03-11 @ 07:39:52
Postat av: zäta

jag kan gå ut med electra å vika din tvätt istället, när som, om du fixar så jag kan komma å hälsa på / den fattiga syrran :P

2010-03-11 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0