Love Life (14/3-19/3)

Det är ett tag sedan jag skrev men som alla vet så är det ganska svårt att få tiden att räcka till.
Men detta hänger vi inte läpp över eftersom allt går att fixa :P .  
Uppdateringen kommer att vara fr.om 14/3-19/3 .

Söndag >> 14/3
Bjöds på en fart fylld rivstart som vanlig, vi vaknar till värmande sol och fåglar som kvittrar. Williams kompis kom upp och frågade om dom skulle ut på gården för att cykla och leka, det passade ju bra då Morsan hans skulle utföra de mest tråkigaste sysslorna som att diska oh städa. Då jag va färdig ropade William på mig och säger att min granne vill att jag ska komma upp på kaffe, absolut, klädd i pyjamas går jag upp till Jamina och Therese där det bjuds på skratt och bus samt gott kaffe.
Eftersom jag jagat ut barnen då det var så fint väder, tänkte vi att vi inte skulle sitta inne och gro så på med ytterkläderna och ut vi gick.
Folk som kom förbi vände sig nog om en extra gång då vi va några stycken och det såg ut som vi gick i en terapi grupp haha. William,Alex,Therese,Thereses mamma, Jamina,Anna , Electara-bus, Fiia och jag, överallt och ingenstans. 
Kvällen avslutades med att Dennis kom upp och ville bjuda på e utekväll med mys och god mat, detta gjordes i Höör på vår favorit resturang Elan.

Måndag >> 15/3
Idag fick jag jobba dag eftersom mina systrar planerade för min födelsedag (17/3), jag är bestämt inte glad för att jobba dag men eftersom jag visste jag skulle få nått för min uppoffring var det väl ok haha ;P .
Vi håller på med ett nytt system på jobbet, där man ska slippa ha massa nyklar och ska gå in via en telefon istället. Jag är då administratör för detta så fick sitta med detta hela måndagen. Är väldigt intresserad av det administarativa så vet inte om jag skulle ge mig in på det istället(??) haha>snurrepelle. 
Min syster yster Zara kom på dagen och hjälpte mig här hemma med hund och upp-plockning. På kvälle mös vi allihopa och dom hade naturligtvis hört om mina och Williams goda grillspett så detta ville dom bjudas på. MYCKET trevlig kväll vi hade =)


Tisdagen >> 16/3
Här bestog jobbe dagen med mycket av det administrativa med och det drog ut på tiden så tack och lov hade jag min stora syster här som hjälpte mig med min hund Electra- bus.
För er som känner mig vet ni att tisdagen kl. 21.oo är väldigt viktig för mig, då jag ser på Desperate HouseWifes haha. Detta blir ju en liten lill-lördag då vi träffas några stycken och tar fram gotteskålen och myser framför ett underbart underhållande program =).
Jag får också reda på denna dag att ett jobb som jag sökt några gånger (men fått avslag då jag är för ung) hör av sig till mig för att dom är intresserade efter att ha läst mitt CV, så dom vill träffa mig på Torsdagen kl. 13.oo (=


Onsdagen >> 17/3
Idag är det då min Födelsedag och jag får många gratulationer via samtal,sms och samt på FaceBook. Denna dagen börjar väldigt bra och jag känner mig väldigt uppskattad av alla som tänkte på en på min egen dag, tack igen till alla er.
Jag jobbade till 16.oo och kommer hem till en underbart fin-städad lägenhet,hunden är rastad och disken är borta.
Zara hade gjort allt detta och satt på en lugn skiva och tänt en massa ljus. Då ringer det på dörren och där står Jamina och Therese och sen kom Dennis och William upp.
Här bjöd alla mina systrar på en god middag, god efterrätt,samt en massa bus , gud sicken rolig födelsedag :D.
Presenter fick jag gott om av alla och det så underbart att detta var min dag som började perfekt och avslutades perfekt.
TACK IGEN OCH MASSA KÄRLEK TILL ER!!

Torsdag >> 18/3
Idag va jag på Jobb-intervjuv på bemmaningsenheten i Lund, upplägget går ut på att man lägger induviduellt schema, jobbar var 3:e helg, fast anställd i lundskommun, får ett fast tillägg på 2700:- utöver sin lön, jobbar både inne och ute, PERFA!!
Det kändes bra på intervjun så vi får se vad som händer. (=

Idag >>19/3
Har träffat en man nu sen Januari och denna är Dennis (williams pappa) , vi har bestämt att vi ska ge detta en chans och nu har vi definerat oss som ett par igen (= , happy!!
Nu bliver det fika och en massa skvaller med Sussie och sen ska jag jobba kväll och möta min chefs onda blickar över att jag förmodligen åter igen ska lämna hans verksamhet haha

Må Väl o kom ihåg: problem är till gör att lösas!! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0