ooo boysen snackar om fotboll

Förstår det inte.. Varför har man löne assistent om denna varken kan räkna eller kan reglerna?? blir så irriterd på denna människa och allt efter jobb man får göra för henne.
Känner att varje gång jag får lön, känns det som nått saknas.. Hon ringer upp en och tror sig veta och sen efter en massa dividerande så oj ja då hade jag visst rätt..Herre min gud.
Aja det är bara att bjuda på denna pinsamhet och skicka löne listan vidare till en annan (KUNNIGARE assistent).

Efter massa skvaller och bus idag,med kära vänner har William, Fiia, Electra och jag varit i parken och fryst rumpan av oss,som sedan följdes av en handlig i stan.
Lite impuls köp men ändå bra handling,har ju äntligen lärt mig att hålla en budget och framför allt att kunna låta bli sparade pengar,ibland blir det snålt men för det mesta så går allt åt ;P .

Idag är det då närmare bestämmt Tisdag, hade jag inte blivit påminnd så hade jag fortfarande trott det va Måndag :P haha ja den yra är åter igen igång. 

Detta menas så klart med att det är dags för Desperate House Wifes och det är väl det ända som jag följer på burken.
Tycker det är så bra, så om jag skulle jobba på en tisdag så tar jag igen missat avsnitt på tv5play.se hahaha :P .

Kvällen är definitvt inte över så snart kommer fin besök från  Fiia,Jamina och Therese som ska kolla på detta underbara program med mig, mys pys :)
Så f.om 20.56 mina kära vänner så stänger jag av telefonen, så skyll er själva om ni inte kan ringa innan :P (men ni vet ändå att ni är underbara <3 )

>> Glöm inte; kan man vara glad av lite, har man mycket att vara glad för <<<<

Kommentarer
Postat av: kikisluring

vad i helvete.. stod inte ett enda vettigt ord om mig. det blir minuspoäng i bloggen!

2010-03-09 @ 20:49:56
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hej

Allt bra?

2010-03-09 @ 21:43:35
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: sandra

SV JENNY;

ja allt är bra.

Själv med hoppas jag?

2010-03-14 @ 10:25:26
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV JENNY;

ja allt är bra.

Själv med hoppas jag?

2010-03-14 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0