spännande men nytt för mig

Min lilla syster Fiia har ordnat med en blogg till mig, första bloggandet är väl alltid det knepigaste att få ihop men det passar ju denna damen då jag är ganska knepig av mig haha.
För er som inte känner mig kan jag ju börja med att berätta lite om vem jag är.

Jag är en energiknippe på 24år (den 17 mars) som bor med min son William på 5år och vårt odjur till hund Electra -Bus på 4år. Vi finns att hitta i en 2:a centralt i Eslöv.
Jag är själv uppvuxen i Eslöv men träffade Williams pappa (Dennis) i Höör så där har vi också bott, men fortare än fortast flyttade vi tillbaka till Eslöv.
Jag är undersköterska och har jobbat i Lunds Hemvård i 4år nu, mina planer för framtiden är att bli Polis så den 15/4 ska jag och min vänliga Jamina göra högskole- provet, så där får vi se hur det går.
Jag jobbar helt tid och som ensamstående mamma kan det vara en brottnings match med tiden att få den att gå ihop till mer än annat än jobb. Jag försöker så gott jag kan,att få ihop det med familj, hund och vänner.
Min familj kommer så klart först,då jag har William varannan vecka, brukar jag planera in så mycket som möjligt med mina vänner så jag hinner att umgås med alla :) (:  .
Jag älskar djur framförallt hundar och hade inte Dennis stoppat mig hade jag fort haft en farm av diverse hundar,haha.
Jag är intresserad av utställning av hundar,men då min Electra gillar sig själv mest va detta inget för henne så planerna lades ner där.
Har dock inte gett upp för inom snar framtid ser jag mig själv i ett hus med mega tomt och då kommer det att vara utökning med hundar och jag ska kunna ha ett jourhem för de hundar som farit illa ut eller som blivit övergivna. Ingenting är omöjligt och ingenting är svårare än att ge det ett försök.

Idag är det min lediga dag så nu kommer Jamina, Fiia och Therese på kaffe och det skall bytas ut massa skvaller och bus.
Trevlig dag till er alla där ute.


tänk på att den bästa huvudkudden är ett gott samvete :) (: <3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Välkomen till blogg världen :)

Kul att kunna läsa vad ni har för er!!

Kram

2010-03-09 @ 16:17:50
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad kul! Upptäck bloggvärlden, det är hur mysigt som helst. =) Välkommen till oss! ;)



Kramar

2010-03-09 @ 20:39:31
URL: http://rappakalja.wordpress.com
Postat av: Sandra

sv:

Ååååå tack ska ni ha för ett varmt välkommande, hoppas att jag reder av att ha den aktiv ett bra tag.

kram

2010-03-09 @ 21:17:44
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0