Lyckligare kan man inte vara <3

Kan säga att jag haft en av de bästa ledigheterna på länge.
Fart-fyllt är min smak :)

Igår avslutades kvällen med att vi körde bort till Sussie och skulle baka, på uppdraget stod det kladd kaka och kola kakor.
För att vara på den säkra sidan stod Sussie och Jena för bakandet och jag sysselsatte kidsen samt diskade bort all disk.
Sen nånstans bad Sussie mig att kolla över kakorna och jag öppnade ugnen och stack gafflen i och dom va (enligt mig) inte färdiga för det va fortfarande kladdigt i mitten..
Kort en stund efter börjar jag fråga Sussie om de verkligen hade installerat ugnen rätt, eftersom det inte verkade som om att där var någon fläkt installerad, Sussie kom och kollade in i ugnen och utbrister genast;
KAKORNA BRINNER JU..
Akut tar hon ut dessa stackare och mycket märkligt; JO det brann hahaha..
nä jag står för insperationen för matlagningen och tack o lov aldrig mer för bakningen haha.
Vi/de började med bakningen kl.19.oo och kl.21.3o va 2 olika sorters kakor klara hahaha TEAM WORK :P (??!)

Idag
Har vi vatt med alla barnen på lekplatsen och gungat, spelat fotboll och klättrat i träd.
Efter en massa bus körde vi och handlade och fick för oss att lura väder gudarna med att göra oss lite grillspätt.
Köttes marinerades med hemmagjord marinad med salt,peppar,vitlökspulver och cayeen peppar.
Kycklingen lades i samma men vi piffa till det med curry.
Willíam stod för skärningen av grönsakerna och jag för köttens uppskärning
Jag unna mig att dricka vin till detta och söte William drack cola. (:

Senare
Kom mina systrar och Philip på besök och vi följde slutet på melodifestivalen. Tycker inte det va rätt låt som vann, tösen sjöng visserligen bra men tyckte verkligen inte det va en schlager låt, vi kommer ju INTE komma vidare detta året iheler.

Detta va verkligen en samman spelt dag för mig och William,för trots alla runt omkring va det verkligen Williams och min dag.
Jag sitter nu här och skriver, med en utslagen påg i mitt knä som sover så gott och beundrar honom för den han är och vad jag och Dennis  tillsammans har åstadkommit.

Imorgon
Vet man aldrig vad som händer när denna är på gång, men det är det som är hela charmen med att vara spontan (:

DAGENS;
Samvaro är den högsta formen av tillvaro. <3


Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: älskar dig med bästa syster & tack själv. Ses imorn, Pussinuss

2010-03-13 @ 23:52:33
URL: http://fiiiijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0