Titta aldrig högre än vad du kan se

såååå trött jag varit i veckan som gått, herregud vad psykiska påfrestningar tär på en. Huvudet högt och näsan i vädret så säger jag ; det kan bara inte bli sämre..

Igår skulle vi ha ställt fram klockan och gissa vem som glömde boooort det *host host* aja inget större misstag då jag snabbt rättade till det. Men blev chockad av den som påminnde mig..att han kom ihåg det??? haha.

Det har hänt en hel del bra i denna vecka med. 
Jag har träffat en ny vän som heter Conny, har är snäll och rar och givetvis väääldigt söt.
Vi har diskuterat fram och tillbaka vad ett förhållande ger och vad det verkligen inte ger. 
Vissa gör verkligen vad som helst för att få ett förhållande att fungera, andra..ja herregud GÅ OCH LÄGG ER.. att ni orkar. 

Hos min ny funna vänn har jag fått insperationen att Tattuera mig igen :P ajajaj och så klart ska jag vara värst och därför valt det mest smärtfulla, tänkbara stället att gadda mig på, insidan av över armen hahaha,ja skyll mig själv va.
Alla di stora killarna som stannar med nålen på det stället haha hur känns det att bli slagen av en tjej mohahaha..
Detta kommer att ske på Torsdag 1/4 så ska hitta mitt indre lugn innan dess ;) och stackars Conny som fått boka upp hela kvällen only for me haha, kan det ha nått  med att göra att jag e så pipig av mig??

jag har fortfarande inte hört något från bemmaningen där jag sökte nytt jobb.. ingen tid är så lång som i väntans tider "/ suck.. ska försöka få fatt i dom dag så dom kan lämna mig ett besked om hur vidare jag fått det eller inte.
Men det börjar dock hända lite saker på jobbet, gillar det administrativa och i förra veckan fick jag erbjudandet att sitta som samordnare i sommar.. tja varför inte då har jag provat på det med.


Carpe Diem


*Älskar Min Lillkille William och Mina Sötaste Syskon Mest I Hela Världen, Utan Luft Kan Ingen Leva, Ni Är Min Luft <3 * 

Kommentarer
Postat av: sofia

älskar dig med, du är bäst <3

2010-03-29 @ 11:23:36
URL: http://fiiiijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0