Allt började med måla naglarna..


Varför gör du si varför gör du så,varför gör du inte så här, jag vet ingen annan som gör ditt eller datt, nej nu gör du fel, man ska göra så här, nej så här.... Trötta mig.....

Men annars har jag fått höra fina saker av andra denna vecka :) folk som uppskattar en, mina vänner t.ex.
Där har inte bara en utan 4 påtalat för mig att jag inte ska ta på mig så mycket, att jag måste tänka på mig själv, att jag inte ska vara så själkritisk utan förstå att dom (hmm) uppskattar mig för den jag är, du är här du är där du har alltid massa gärn i elden,du borde varva ner o tänka på dig själv oftare, vi älskar dig som du är, du suger ur all din egen enegi eftersom du ger den till alla andra utom dig själv, även att du inte kan vara tillgänglig dygnets alla timmar vet vi ändå att du håller oss kärt, att vi betyder allt för dig. du har en kämpar glöd i dig som säger mycket om dig, du är inte gjord av stål men du fixar det som en annan tror är omöjligt.
Du fixar o trixar med din tid, trots du ska hinna med hemma, med din son, med din hund, så får du alltid en minut över till dina vänner. O alla vet att dina syskon betyder allt för dig..
Du behöver ta det lugnt du kan inte jobba som du jobbar, du sliter ut dig själv i förtid.

(Detta va en sammanställning av de fyra olika versionerna som jag fått förklarat från andra hur jag är.)

Det är konstigt för den personen som påstår sig tycka om mig så mycket ser inte nått av detta, inte ett ända dugg.. hur kan det komma sig att man säger att man tycker om någon så fruktansvärt mycket, men bara hackar på en hela tiden? varför ska du jämt vara så hård mot mig för? varför kan inte du se att du gör mig så ledsen?
Men visst om du har din fullaste rätt att bara hacka på mig, gör det då, tur jag förgyller din dag med.

Annars idag har det förutom detta varit en bra kväll o den hade kunnat sluta fantastiskt..
Det har vatt desperate housewifes- mys här som alla andra tisdagar o min otroligt duktiga son har haft simmträning idag med, han e så fin min stjärna.

Hoppas ni andra haft en brau kväll o att ni nu ligger o håller om den ni älskar o är snäll mot denna!


Cee ya Don't wanna be ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0