Pang Rätt In I Väggen

Jag kommer att springa i 19o rakt in i väggen om jag inte får min semester i Jul.. Tre olika skift på 7 dagar har jag hunnit med o kan säga när man möter folk o de påpekar ens ringar under ögonen DÅ e det som kört..
Ja man försöker men nu går man verkligen på en spar låga ack ack att man inte lär sig. o nästa vecka blir detsamma igen "/.. Suck.
Simmningen har haft ledighet nu under helgen jag har haft full show med att hålla mig vaken istället.
Jag har beslutat att jag ska vara givmild i Jul o ge min granne Revaxör i julklapp.. för om inte hon hör hur fan hon bunkar o klappar så måste hon ha en jävligt envis vaxpropp.. sköter hon sig kan jag bjuda henne på en adress ändring med hohoho ..
Har inte vatt i min egen lägenhet nu på 1,5 vecka så slutar hon inte snart kan hon fanimej betala min hyra med.


Fick ett pass mellan 12.oo-21.oo igår o det va inte fy skam då jag avslutade kvällen hos farmor o farfar o fick en massa massa massa gåsa- mat i magen, mätt o trätt blev denna o hem o sova.

Idag är det fars dag så innan vi går ut o käkar en god middag ska mina vinter däck på först o sen bär det av!

jag vill vara ledig, jag kan vara ledig, jag måste vara ledig, jag vill jag vill jag vill..................


Ha en trevlig dag allehopa cee ya.

// Saazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0