Hej ååh Hå




Jobbar på som aldrig för.
Igår blev det 39 längder i bassängen o sen massage. Idag blev det 46 längder o ingen massage haha. Lite mör nu efter ha varit iväg en heldag hem om o svänga sen upp på cyklen för att bege sig mot bassängen. Fart o fläkt det e det som gillas mest.
Det har blivit jobbe dagar istället för jobbe kvällar denna vecka o imorse höll jag på att trilla av pinnen då dom ringde o ville ha mig i lund efter en kvart (!!??) kan meddela att jag inte va där efter en kvart, men kom så fort jag kunde, känner fortfarande att jag inte har vaknat riktigt "/ .
Imorgon blir det 5o längder, jag ska banne mig klara det, sen e det vila o på söndag kör vi 62 längder haha. Mitt mål är att klara 1oo längder innan tisdag så får se om jag kan komma upp närmare 1oo på måndag haha. VARFÖR NÖJA SIG MED DET LILLA?? ;)


Nu banne meej händer det grejer här.


Vill bara påminna om att Jag älskar min älsklings son,mina fina systrar o min kära bruur som snart ska få tillökning i familjen :D vilket härligt avslut på detta år!


TaKe CaRe XoXo Saazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0