Love Will Never Die?




SöNdAg!

Har haft en väldigt innehållsrik vecka, en man tog mej med storm o jag kan inte få han ur tankarna mina. 
Lite hopp om att där finns en till alla kan ni nu läsa. Kärleken är kanske inte så hemsk som jag egentligen tycker, det må vara en illution men en jädra bra sådan!

 
> Jag såg dig, jag föll pladask . 
Idag finns du ännu kvar i mina tankar, bara jag tänker på dig så får du mitt hjärta att banka..
Jag kan se dig, men bara röra dig med mitt pulserande hjärta, åh var är du..
Jag va så nära, jag tänkte vi skulle bli kära?
Finna varandras namn o sen falla i varandras famn.. 
Du tog mig verkligen med storm, så nu ska jag komma i form, allt för att återsee dig, jag kan vända upp o ner på hela mig.
I mörkret ses vi igen, för lite kel o kläm.
Av dig vill jag njuta, av alla amors-pillar som kommer att blir skjutna..
När vi minst anar så står vi där på banan, du o jag hand i hand o bara åker fram på vår kärlekskana...

Ett tappert försök? eller ett desperat försök haha, i vilket fall som helst så står vi där en dag!
Idag är det sista jobbe- kvällen o innan dess ska jag verkligen njuta av min extra timme som jag fått.



Va rädda om er o nämn alltid för er respektive hur mycket dom betyder, man vet aldrig vad som lurar runt ett hörn. Ibland kan det vara bra med oftast kan det vara giftigt!



>>> Sazza <<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0