Fixade Jag Galant!




Jobbade mitt första hela natta- pass igår, folk höll mig vakna med deras sms-bombningar o jag tacka så himla mycket för alla di kära meddelande. <3
Givetvis då jag kom hem kunde ju denna icke sova, det blev bara ljusare o ljusare ute o finare o finare väder o de fina solstrålarna bara trängde mer o mer igenom mina persienner, så 4-timmar va vad denna kunde få ihop lita sömn till sen va det dax att bege sig.
Jag har idag äntligen spenderat tid med min älskade Agge!! Vi bor inte långt ifrån varandra även att det ibland känns som världens avstånd.. e det inte att vi jobbar om varandra så har det vatt sjukdomar som har kommit emellan, men så äntligen fick vi till det o detta resulterade hela dagen fram till 21- ikväll haha. DET ni säger inte lite om hur kul det är att träffa varandra ;) ..

Imorgon bliver det dom här fantastiska MÅSTE-GÖRAS sakerna.. Puh ve o fasa tvätta,städa Urk fan vad jooobbbbigt det är att vara ensam ibland haha. nej nu blir det lite onödigt tv tittande sen e det fan bingen..


Piss o Kläm till er alla med gädda häng !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0