Värme & Kärlek




Ja helgen va minst sagt efterlängtad. Jobbat som en gnu under veckan, kan säga att denna fick känna att hon levde..
Jag saknar närhet, närheten av att vakna upp med den jag tycker om.. allt e som kattskit just nu.. Ialla fall ang.kärleksfaktorn..
Visst jag saknar att höra orden; jag älskar dig, jag saknar att höra; du e så vacker min älskling.. jag saknar att bli omfamnad, men.. men det är william, electra o jag som gäller o denna trion är bra, mycket bra.
Vi tar hand om varandra så gott vi kan.
Det ända jag tycker är tråkigt det är att man jobbar alldeles för mycket nu för tiden.. man hinner inte mer än att jobba, sen hem, hämta william, ut med electra,handla, städa,tvätta duscha bla bla bla... fan jobb jobb jobb.. lättare att vara två stycken "/ .

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har försökt att förklara för dig att du skulle aldrig kunna bli lyckligare än du hade blivit med mig!

Du bara dissar det o vill ha din Dennis.. han är kanske din stora kärlek men jag hade gjort dig ltýcklig ;) Kram.

2010-09-25 @ 20:55:05
Postat av: Saazza

Hahaha e det så?

jamen där finns säkert nån till dig med, jag gillar min man som han är o det finns ingen annan som han, inte ens om jag skulle leta skulle någon kunna vara som han "/

2010-09-26 @ 12:43:32
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0