hjärtat som gick i 1ooo bitar

ge mig en klocka som går tillbaka i tiden,ge mig den för att ställa allt tillrätta..
jag saknar dig så otroligt mycket..
hur kan man känna sig så halv utan någon?
det går inte en sekund utan att jag tänker på dig, jag vill bara vara med dig,vakna o somna med dig.. min älskling vill inte vara med mig o jag får leva med det.

jag vet idag vad som kallas frustration.. tanken av att du med någon annan är, att du på någon annan tittar som du tittade på mig.. NEJ usch.. tur att man kan föra blogg så att man allt sorligt kan skriva.. du ska bara veta att jag saknar dig som faaaan o att varje dag utan dig känns så tumma..
med all förändring sker där i allafall lite possitiva saker.
jag har änligen fått mitt nya jobb o jobbat där i tre dagar nu, mycket information o massa intryck. jag ska hitta överallt i lunds kommun o jag har lokal sinne som är lika med noll haha.
imorgon ska jag få mina deligeringar så jag kan gå ut o jobba ensam. jag ska vara i S. sandby o hittar inte ens dit haha men allt löser sig säkerligen snart.
jag behöver en GPS men får vänta lite att inhandla en då kulorna i plånkan är få, men jag ska väl kunna fixa detta(?).

med eller utan brustet hjärta så får jag se framåt där är mycket utmanningar som väntar o jag har mycket att bevisa, så kanske ska jag satsa mer på min karriär o fokusera på det brustna hjärtat?!


nu blev jag bjuden på grillat så dax att jogga dit
Ha det brauu allihopa

piss o kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0