Lyckan kommer, lyckan går, lyckligast är..

Jaha gott folk, det va ju årtionede sedan denna skrev haha så får la uppdatera lite. Just nu sidder jag med mitt kära kaffe i högsta hugg o sörplar satan. Väntar på att banken ska öppna nu 1o.oo sen beger vi oss av till gymmet för att träna..

Den 28/3 va det mammas begravning o den va så fin o personlig, hela denna reprensenterade mamma o va jätte vacker.. Nu är det bara urnsättningen kvar o det känns jätte tungt.
Man sitter här o vill göra det samtalet som aldrig gjordes, tar upp sin telefon o kommer på sig själv att det inte längre går att ringa till henne..
Ångesten kryper sakta fram o man känner att man gör allt på den spar låga man har..
Ingen förstår hur lång tid detta verkligen tar o än är det inte över, så känns det..
Alla sörjer så klart olika, men nu är det jobbigt.. suck..

Jag kan tacka att jag har ett sådant rikt liv, med fantastiska vänner som finns här för mig o drar i dom mest känsligaste trådarna som jag har..
Jag har också kommit på att det kvittar om man haft en vän i nästan 10 år eller 1 månad, man slutas aldrig att förvånas över någons sätt, man tror liksom att man känner varandra efter så lång tid men apapaa icke så nicke.. Jag förväntade mig, eftersom det va min bästa vän som jag alltid lutat mitt huvud mot skulle finnas där för mig men han valde annat istället o nu har en irritation grott o vi har avslutat vänskapen.. Inte just för att han inte fanns där när jag behövde honom som mest, utan i all övrighet han fanns där inte alls o har inte funnit för mig på väldigt länge o nu rann det över..
Man gör inte som han gjorde..


Jag har hunnit haft 25års fest o allt va väldigt lyckat, där ser man bara vilka vänner man har haha, 1vän ordnade med spriten o tejpade heeeeela min bil,port- dörr o min lägenhets dörr, 1 annan vän tog mig ann på salongen i Malmö o fixsade makeupen o gjorde hår förlängning, 1annan vän antog sig min hund o hade mina nycklar ifall det va något.. O kan ju bara säga att det va en jäkla tur att han hade mina nycklar, för jag va inte här när folket skulle anlända haha då va jag kvar i Malmö haha :P

Nåväl så blev mitt firande en riktig riktig awsome kväll o den avslutade så Rockbaren kl.05.oo för att sedan ta taxi hem til Eslöwo o kan säga att jag fortfarande är glad för att jag hade mitt firande trotts allt o är sååååå nöjd!!
Tack alla för presenterna o ert deltagande!

Nu ska jag bege mig mot gymmet o sedan uträtta div ärende i staden, ha en bra dag mina läsare!! lots of love!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0