Carpe Diem


Ja det där va en pärs att aldrig glömma, denna helgen har verkligen varit intensiv like nerver before..
Trots allt gidder runtom har det varit att jobba 14-22.3o hela helgen, snurrigt värre men kom på en jäkla bra sak till slut =) jag har ett budskap in-tattuerat på min inner arm, ett budskap som är där för att det ska påminna mig om att fånga vareviga dag o det gjorde jag =) no more tears ^^

Du pratade hela tiden om hur viktiga alla runt om dig va, alla som trodde på dig bla bla..
Du har mist ett förtroende för många gånger, ger inte mycket för en sån som du..
Synd att du tillät att du förlorade alla så snabbt pga. du helt enkelt va för lam för att inse varför alla varnade dig för en o samma person.. 
Ganska komiskt att du fortsätter att ljuga haha...  

Så till det viktiga; Budskapet finns ju där av en anledning :)

Nästa vecka består av att fixa vissa tattueringar som en viss har gjort, ganska dålig kvalite på dom så antligen blir det ifyllnad eller så kommer vi på något nytt att göra. Nacken ska i alla fall göras vid för den är KAOS..



Dom brukar ju säga att man får vad man förtjänar,  du: Lo Life   Jag; Happy life =) 

Även att jag inte fått en miljon, legat i koma o bor i den smutsigaste delen av malmö, ser ut som om jag fått en stek panna för mycket i huvudet, förstör för alla  så ska jag nu shoppa en ny gadrob till min grabb, han har bestämt sig för att han ska vara rockig o Rock'n roll står då på inköpslistan.


Min älskade William Emil Bengtsson, vad skulle mamma gjort utan en sådan fin grabb som dig?
Jag har allt jag önskar mig , lugn o ro o en helt fantastisk vänkrets vad mer kan man begära =)


Kärlek till er alla <3










http://www.youtube.com/watch?v=5J2cCc1eZBw

Kommentarer
Postat av: ..

Trodde faktiskt att du kunde "förändra" honom men tydligen så kan han inte förändras!

2011-02-07 @ 13:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0