Miss- Orienterad..

Må jag va vissa klarar att hålla upp andra, andra klarar det inte..
Jag har då aldrig vatt med om dess like av snackerier som nu..
Har alltid trott att man med tiden blev visare men ack så fel jag då haft..
O passar därför på att checka av min VERLIGHET litta... öhöj..

Du må tycka att jag är "miss-orienterad" men i själva verket är det kanske du..
Att gå från att älska en person till att hitta på de mest osannorlika berättelserna säger ganska mycket om personen, som jag sagt så känns det bra att ha kunnat ha styrkan att röra ihop den mest osmakliga soppan för att som det visat sig: göra denna personen en riktig tjänst..
det kändes lite som att göra dagens goda gärning :D ingen vill väl leva med falska känslor o ha ett påhittat liv?
Nej man vill ju klart finna sig själv o stå för den man är..
Skillnaden mellan oss är kanske att du vatt vilse o inte kunnat vara den du är..

Inga känslor för dig har jag inte ens en gnutta..
Ja då får man ju blicka sig framåt..
Nu står jag helt ensam o vad kan vara bättre än en riktig bomb som jag här nere ska släppa.  


Jag börjar mitt nya liv o ser fram emot min flytt, har jag en jefla tur så kan jag flytta snabbare än tänk o det ska bli riktigt gött att ha ett eget rum..
En stor säng ska jag ha, så att man kan ligga hur man vill ( misstolka det inte, det är som jag skriver; HUR JAG VILL ) , måste vara extra tydlig eftersom... ja.. asch det är en annan historia, men kul att vara känd för nått, då vet man i alla fall att folk vet vem man är, sa piggan som satte sig på nappen ;D ..
Nej nu märker jag att ironin har tagit över o att jag kråkt färdigt, nu till de relevanta sakerna!

Idag fick Willliam sitt nitendo ds i 3D han har det bra han. :D sen kom min sanna kärlek o rufsade till mig i håret. Hahaha för att vara tydlig igen, så va det ju min frisör o min sanna vän Fritz som hade vägarna förbi o på fredag blir det färg osså, får ju se till att rå om mig !

Pojkar små vilsna pågar, vad e det med er??
Ni måste förstå att här e det rediga män som räknas, en riktig man som är stor o stark, som kan hålla en under dennes vingar..

Imorgon ska william o jag ha en egen-tid dag igen, blir det samma väder som idag så åker vi till standen annars får det bli Skånes Djurpark herren bästämmer det sälv :) vi kan ju hoppas på stranden man tränar ju inte o inte fit för inget höhö skämt o sidor, det blir foppa-tofflorna, med en lila badräkt o badmössan som är skrik rosa o att inte nämna mina as coola simglas ögon haha mooooooot stranden :D








Titta liksom, vad kan en mor mer önska sig än denna guldklimp till son =) love u !!

alla ni som tycker om mig för den jag är all kärlek till er <3, ny dag med nya tag väntar, ni andra kan kyssa mig där inte ens solen skiner 
cee ya don't wanna be ya ;D


Kommentarer
Postat av: micke

sandra låt ingen störa dig o din skönhet. du har nått som inte andra har o det e en otrolig utstråling!

2011-07-15 @ 14:22:40
Postat av: christian

luktar avundsjuka lång väg, skulle alla haft en sandra i sitt iv så skulle det vara lätt, lätt att leva..

håller med "Micke". head up girl!

2011-07-15 @ 14:26:27
Postat av: Sandra

du fina tös, tror inte att du själv förstår hur mycket du är värd o hur stark du är som den självständiga du är.

Jag är otroligt nöjd över att ha dig i mitt liv! kärlek!

2011-07-15 @ 14:28:06
Postat av: Saazza

tack sandra! är glad för dig med! kärlek !!

2011-07-15 @ 14:29:42
URL: http://sazzaandersson.blogg.se/
Postat av: sockerbulan

Om alla skulle haft en sandra i sitt liv så skulle solen alltid skina över en, men nu är det inte så för alla vet att denna otroligt starka kvinna väljer med omsorg.

Skit i vad dom håller på med, fortsätt vara den du är!

2011-07-15 @ 14:32:59
Postat av: Anonym

Om min fru hade varit lika vacker som dig hade jag visst varit orolig, men jag hade aldrig trängt in henne i ett hörn o satt henne i skuggan..



fortsätt vara stark, fortsätt att vara du, att andra tycker det är inte ditt problem! ta hand om dig

2011-07-15 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0