payback is a bitch!! :P

Jaha då va man här igen, väntar på att min söta emma ska förklara sig själv vaken så att vi kan åka iväg o ha en heldag. :) <3 (:
Skulle på födelsedagsfest idag hos min tjocka store bror men ändrade planer o siktar in mig på en myskväll ^^ istället :)
Fan vad arg jag var igår, därför jag va så arg va nog för att jag hållt det inne så länge så kan bara meddela att det kändes jävligt gott att sjunka till en "vuxens nivå" o kräka av sig!
Givetvis finns där mer om det förflutna att säga, men kommer inte bjuda på det eländet, eftersom det just tillhör det förflutna.!!


Jag saknar min son något så sanslöst mycket o vill bara att han ska komma hem nu!!!!!!!
Då någon bedyrade att han sagt upp William från dagis, för att han ska börja skolan, har jag inte engagerat mig i det, men dagis jagade mig med en blåslampa imorse o talade om att han fortfarande var inskriven o dom undrade var William blev av....
Snacka om att ta sitt ansvar wooohoo, som jag sagt innan; ska nått bli ordentligt gjort så får man göra det själv..Får man tag i personen ifrågan???! 
Nej då, för denna vill inte bli nådd.. 
Förlåt för att jag är sarkastisk men kan säga att jag fortfarande är lite smått irriterad..
Men men, dom säger med allt ont kommer nått gott o gud vad jag väntar på en mega förändring haha :D

Dagen igår bestod också av att jag va på vårdcentralen ÄNTLIGEN o fick lite papper av dom, sen blev det skip-bo revansch med Anna o lite hemma gjorda goa kanelbullar (gissa vem som överlägset vann :P )
Sen blev det ner till Kristanstad för att hjälpa Markus att dra igång bilen, ja jag o jossan satt mest o skvallrade men what to do haha :p

william emil bengtsson kom nu hem med dig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0