Lys som den stjärna du är!






Lördag ja vad ska vi säga om gårdagen?
Kan ju börja med att säga att det va en intensiv o väldigt tuff dag o att jag nu inser själv vad "true love" verkligen är..
Jag måste få benämna själv att jag är ganska imponerad av mitt tålamod.
Imponerad av mellan tårarna o oron att du sakta men säkert vill glida ur mina händer,
så förstår jag dig samtidigt..
Det är ett beslut från din sida o det finns inget som är rätt eller fel.
Jag respekterar dig o därmed ditt beslut med, vill bara att vi båda ska vara lyckliga o få känna den eviga lyckan!




Bara för dig mitt hjärta!



skin skin som den sol du är,låt hela världen få se ditt vackra fina leende
lys lys som den stjärna du är, du lyser upp mitt mörker o jag känner att du är med.
hur du rör mig, talar. sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil, saknar jag din doft o din vakra profil.
Diggar din stil o sättet du är på, diggar din stil ja du vet det bara är så, för det blev så o jag vet att du kan förstå.

Tror det finns en högre plan för oss två, känner när vi ser på varann, hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land, värme som sätter mig i brand o jag känner hur du glöder min vän, passionen o kärleken växer med den.

Kan vara mörkret där ljuset kommer sen, svårt att ta förväl svårt att vara isär.
Önskar mitt hjärta , jag önskar du vore här.

<3




Working hard to get
my fill
Everybody wants a thrill
Paying anything to roll the dice just one more time
Some will win, some will lose some were born to sing the blues
Streelight pepole, living just to find emotion.
Hiding somewhere in the night..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så otroligt fin hoppas att du vet att du är guld värd !

2011-09-11 @ 16:12:00
Postat av: RoBiN

Hoppas han håller hårt i dig, för man är bra dum om man skulle glida ur dina händer.

Vi inser alla en dag vad vi har o du är otroligt underbar!

önskar dig all lycka!

2011-09-11 @ 20:08:20
Postat av: Sanna

Jag hoppas du växer i hans ögon o att han vaknar upp o ser att du gör vad som för att hålla er ihop. Bara en signal ifrån dig, jag kommer med detsamma så blir det kanseke jag som får pilla dig i håret, vad som snäckan, du är för bra för att vara ensam! älskar dig honey!

2011-09-11 @ 20:11:11
Postat av: Peter

Sazza Sazza det är verkligen någon som har vunnit ditt hjärta här, tråkigt om han inte kan se det för du brukar inte vara på detta sättet :(

Du är en girly som reser sig o borstar sedan av sig gårdagens problem. Vill att du ska vara glad o jag hoppas verkligen att det löser sig. Kram

2011-09-11 @ 20:18:41
Postat av: Soffie

Håller med Peter snäckan :( han har verkligen funnit ditt hjärta o detta betyder att du inte är hjärtlös som du alltid oroat dig för.

Du känner o det är så det ska vara, jag förstår att du så gärna vill o jag är också jätte imponerad att du verkligen möter honom på ett sånt fint sätt som att ha tålamod, det betyder att du har true love i dig. Puss på dig mitt havregryn o vi ses imorgon (då jag ska äta upp dina bullar du bakade till ditt sällskap som tråkigt nog ej dök upp idag :S ) <3

2011-09-11 @ 20:24:20
Postat av: Saazza

Jag håller tummarna för att han förstår o att allt går tack alla!

Soffie; jag brukar visserligen inte baka men gjorde det, för det va längesedan hon o jag träffades, hon fick andra planer o så är det ibland :)

de flesta bullarna ligger i min o ElectraBus mage, där e någon enstaka kvar dvs säga om du dyker upp hemma hos mig innan mig mohaha :P

2011-09-11 @ 20:28:32
Postat av: Anonym

Det kan du behöva ditt magra skrälle haha ^^ pussilussar!!! <3

2011-09-11 @ 20:31:04
Postat av: Saazza

Haha Gerk!!

Lagom nu till vintern, hur ska man nu hålla värmen liksom, tycker en lady ska ha kurvor inte vara så jefla svensk? :S

2011-09-11 @ 20:34:33
Postat av: Soffie

Glömde ju skriva mitt namn oops haha, du får det i mail så du vet men ingen annan haha ska vi låta det va så? :P

du är i alla fall allt annat än som alla andra, du är dig själv o du har så skön stil, en stil som du bär upp med klass!

O det där med att du skulle vara så jefla svensk haha tillåt mig för jag e inte ett dugg rädd att du ska spruta in bontox i pannan eller sillisar i tuderna du är en naturlig skönhet o så vet jag att du kommer förbli därför är du den bästa på jorden <3

2011-09-11 @ 20:39:22
Postat av: Anonym

ja det gör jag haha men tror bestämt att jag ska ta hjälp av min syster o ändra inställningarna där man kan granska kommentarerna först innan dom publiseras när en sån dåre som du är på G haha Löve <3

2011-09-11 @ 20:42:10
Postat av: Soffie

haha bara säg dom magiska orden så kommer jag det vet du haha :D

Jag älskar dig min lilla fis "and nobody puts baby in the corner" haha jag dör!

Nej förresten inte nu jag är alldeles för ung haha lots lots of love to u my lovley diva! *<3*

2011-09-11 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0