Vinna Eller Försvinna










Jag förtjänar att vara lycklig, där drömmar besannas av att vi får ha varandra...
Utan luft är det ganska tufft o jag vill bara hitta mitt sunda förnuft ..

Utan dig kan jag säkert leva, men det är med dig jag mitt liv vill dela
Jag har säkert gjort fel, men det kan också vara alla känslornas del..

Att besitta en dröm där man känner sig totalt glömd, är hysteriskt hjärtkrossande..
Jag vill bara att knappnålen ska falla o spricka hål på bubblans kupa o tala om att vi är här för att njuta..

Med din blick trodde jag banne mej att kärlek ingick, ack så fel, det va bara en minnesdel..
Hur kunde vi låta detta ske, jag trodde att alla ville se, lyckliga stunder där bara du o jag gick runder..

Jag sitter här med tända ljus o vill bara ha dig här i mitt hus.
Du tänker att jag på dig limmar, men det är med dig jag evig tid vill finna..
Sinnesro som på en ko, men jag har aldrig känt så här innan..

Lugn o ro det är så jag vill bo, med dig min skatt vill jag finna sinnesro..
Att komma i en båt o bara ropa; Hey förlåt, då det verkligen är dig jag vill åt.
Nu kanske detta rann över men det är verkligen dig jag behöver..

Du fick mig på fall och du.. du lyckliga, se nu på mej, en förkrossad flicka jag blivit o känns som om jag aldrig någonsin skrivit..  


En rad för dig, jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0