Leeeedig!


God mOrgon gott folk.

Leeedig som faen e jag och vad händer? Jo Sandra vaknar 8.15 haha.. Min älskade lill-kille ligger fortfarande och sover, han måste vara helt slut i rutan :) , så frid fult att titta på honom. Idag händer det grejor, ska ha mitt löne samtal med min nya chef idag, så vi får se hur denna har skött sig :) .
Har haft en bra helg, har jobbat kväll och allt har gått jätte bra, jag älskar verkligen mitt jobb!!!!! Jag måste bara få lite fart på min lön då i lägger ut mycket själva i parkerings avgifter, håll tummarna everybody.


Kan sorligt nog meddela att min granne inte sitter i en bananlåda på någon sjö. Nej hon klampar runt här som aldrig förr HERREJISSES människa, man skulle tro att hon bodde i en lägenhet på 200000kvm så som hon ränner fram o tillbaka.. allting bara skakar då hon klampar runt.. snart åker kvasten och heavy metall fram så jag blåser ut dig..

Idag ska jag och Lill-killen bara mysa med varandra, äta kanelbullar och sen fick jag höra nått om att jag skulle ställa mig och göra pannkakor? haha :)

Ha en brau daug allehooopa.

// Sazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0