En kock i sina bästa dar!





Idag skulle jag göra bacon lindade biffar o jag vet nu bestämt varför det inte är jag som ska laga maten haha.
efter ha gjort mina inlindade biffar så hade jag färs över o gjorde då köttbullar o medans köttbullarna stekte så käkade jag ju bacon- lindade biffar haha o nu har jag värsta mat koman här va.. Kom o hjälp mig haha.

Helgen har vatt bra, lugn o skön, förutom fredagen då jag kokade som vatten på en spis..
Jävla dåre jag stötte på, som på fullaste allvar tror att han kan sätta sig på mig, ööj fel flicka! 
Något har startas som du inte har en aning om vad du gett dig in på o det kommer fan ta mej inte sluta från du bett mig om en kraftig jäkla bra ursäkt, eller gör dig beredd på en rejäll game over!
I dom finaste vatten, simmar dom fulaste fiskarna så kom igen din förbannade parasit!

har blivit ut read på en dating sida o detta gjorde visst några vänners dag haha, jaja varför inte liksom.. ööj !
vi hade i alla fall kul, eller ja dom hade kul o sen hade vi kul tillsammans haha

Vilket strålande väder det har varit hela helgen o det tackar vi den globala uppvärmningen för :P
ikväll är det tvätt tvätt o mera tvätt, orkar vi?
Tror det knappast men vem ska annars göra det *suck*  
Längtar så tills ikväll när min fina påg kommer, jag saknar han så mycket o vill bara ha en kram
av mammas lilla älskling! 
 
 
catch you on the flippside!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0