Make Love Not War







Igår hade vi en helt fantastisk dag allt från en ballong med 5oo spänn i, till besök hos min underbara fritzo.
Hon tog o snygga till både WillePille o mig i håret o hon gjorde det som vanligt så bra.
Kom o sätt dig Sandra jag har en ide haha
Ajaj Kapten! :p


  Coooooooolingar!! :D 



Vi va inte i Eslöv fråns närmare 20.oo o väl i Eslöv möts jag av en påminnelse.. Kulturnatten, visst fan! Inte en parkering så långt ögat kunde nå haha till slut va där en själ som skulle vidare o så fick vi en parkering :D
Vi fick först gå hem om o hämta odjuret till hund, sen va det dax att gå ner till torget.
Jag va sååååå trött att jag banne mej hade kunnat stå upp o sova haha, men grabbarna ville o så fick det då bli.
Efter ett tag så, lirkade jag lite o frågade: Hur coolt skulle det inte vara om vi hyrde en film o köpte massa godis ^^ , dom nappa vi gick o hyrde film :D .
Har sagt innan att jag beundrar dom som har mer än ett barn, alla viljor som ska fram, hur orkar ni? Alla medaljer till er. Haha 4 timmar räckte för denna.
Men det va inte helt fel att sitta o mysa med 2 grabbar i soffan o se på Transformers igen haha
bra film det där i alla fall !


Jag önskar så att jag kunde ha balansen till att stå på en skateboard
Så vi ska prova haha
cee ya ! 
<3 





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0