HippHipp Hurra!



Tjipp Tjopp Kines för det va faktiskt..
 nej såååå barnslig är jag inte höhö :D

Låg o vred o vände mig för att sedan morgonen därpå,
vakna o gå till tandläkaren,som vi nu kallar Dexter haha han är rå, men han är bra.

Han lutar sig över,kollar i munnen, för att se över resterande tänder o
säger; detta ser ju inte så tokigt ut
Jag kastar mig ur stolen o
säger; vad menar du med att detta ser ju helt tokigt ut? :O
Dexter: haha nej det SER INTE SÅ TOKIGT ut, måste säga att det ser riktigt bra ut.

vadå skrämma livet ur en stackars oskyldig flicka som jag? haha :P

Jag går ut för att betala o tandhyginisten som ska ta min betalning säger:
-ja då blev det 75
-7,500 för att ta röntgen o fylla en tand? Vilken jävla timpeng ni har!!
-nej Sandra 75kr :D
Trodde bestämt att jag hörde henne säga 7 och 5.
Hahaha amen great det tar vi :P 
Snacka om att vara hel tokigt förvirrad, kan säga att jag vatt nära mer än en hjärtinfarkt på en o samma dag haha
 



Är väldigt glad över att jag har en så fin hund som jag har,
även att jag inte alltid är så himla glad på henne så älskar jag henne så o det finns ingen bättre vän än min sockerbula!
Hon blir alltid glad över att se mig o hon tar mig för den jag är
massa kärlek till min Electra fis <3




Jag har världens grymmaste kido till son
han är banne mej husets herre o
lyckast med allt här hemma
Du har ett hjärta av guld o en vilja av betong 
o du min lilla ängel
du är allt för mig!
Jag har mycket att av dig lära
o under mina vingar kommer jag dig alltid att bära.
Du är av mitt kött o blod
Jag är så stolt över dig, det ska du veta
Älskar dig underbara willebus <3



Ni vet vad som gäller: Va snälla mot varandra o absolut rädda om varandra


Det tisslas o det tasslas
o
det kan inte vara lätt,
att denna flicka från Eslöv
satt så många huvud på sprätt
Ingenting är lätt ,det visste jag medesamma att det var det ända som var rätt
Men ändå sicket jefla sätt.. 
Till alla er som inget bättre vett hava 
ska ni nu på denna smockan smaga
Cee ya, still don't wanna be ya :D


Kärlek! <3


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så underbar som bara du kan !

2011-09-08 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0