Love Is In The Air..



det finaste som finns är att kunna få ha dig i min närhet, du är inte bara en helt underbar vän utan för mig är du helt speciell

skin som den sol du e, låt hela världen se ditt vackra leende
lys lys som den stjärna du är, du lyser upp allt mörker och jag känner du e min, hur du ser mig,hur du tar på mig , sättet du rör mig.. tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
jag tror det finns ett högre plan för oss två,känner när vi ser på varann då du håller i min hand, svårt att ta förväl svårt att va isär, jag önskar mitt hjärta vore här.
jag försöker berätta hur du lyfte mig från en tung manuletta, du är speciell för mig helt underbar jag står kvar.




Just nu får jag lite mycket val att stå  o väga emellan..
Jag har mitt jobb som jag så underbart tycker om, allt förutom min chef som jag inte alls kommer överrens med- men jag har fått chansen att utöka min kompetens och hoppa runt som undersköterska i hela Lunds kommun.. inte många nackdelar med det, utan mest possitiva.
Eller om jag skulle sitta som samordnare i sommar på mitt nuvarande jobb. Jag tycker ju det administrativa är kul och jag ser det absolut som en fördel till merit.
Jag menade på att jag sitter som samordnare i sommar och tar tjänst ledigt efter sommaren och provar på det nya jobbet, men min chef ska väl bråka om det med så jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det.. aaaaaaaaaaa...
1oo- tals står utan jobb och jag med fast 1oo% tjänst tvekar och håller på VAD ÄR DET MED MIG??..
Nog om detta....

Mina sytrar kom efter många om och men med ett flygplan med avgång till Kreta wooho kul för dom haha. Älskar er mest och William sååå klart!!



//  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0