Sweet.





Tatton ser bra ut klirar som faen bara haha, men allt går som det ska.

Ihelgen har det varit påskfirande på schemat, först hos Svärmor på fredagen sen hos Farmor & Farfar igår.. Oooh herregud vad massa mat haha och mycket mycket trevligt sällskap.
Helgen har också bjudit på jobb och det har för engångs skull vatt väldigt harmoniskt, lugnt och skönt så peppa peppa ta i trä, det kan gärna fortsätta så ett tag, det skulle vara välbehövligt. 

Nacken och huvudvärken har lämnat mig ifred under helgen som gått, är lite stel idag så jag får väl ta tag i att beställa tid hos en kirupraktiker så snart som möjligast. 
Men mitt humör är bättre och påsarna under ögenen håller väl på att försvinna, det kan vi hoppas på i alla fall haha. 

Det blir en lugn vecka då det bara jobbas i dag, onsdag och torsdag, så det blir en massa mys med mina 2 favorit pågar och sen ska vi ju inte glömma att det är tisdag imorgon för vad ser vi då fram emot?? >> Desperate Housewifes såååå klart. 

Må väl och glöm inte att ta vara på varandra
 
Mutcho Love to Dennis & William!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0