Slir & Sladd

var ute i S.Sanby idag o slirade runt haha jäkla gator.
Då jag skulle svänga in till deras grupplokal gled jag förbi infarten så fick vända bilen o prova igen o nej den gled förbi igen haha o ja då vänder vi bilen IGEN DÅDÅ,  hahaha,folket undrade nog vad jag sysslade med.. som vanligt haha. As garvade jag i bilen? Ajemen !!  ;D

intressant dag verkligen!! 
Det ska bli så jääääääkla gott att jobba inne imorgon OCH börja 8.15, det va inte igår man gjorde det inte, skönt med litta sovmörgon ^.^


Min kära Fiffi va här innan o va lite ledsen :( jag försöker pigga upp henne o få henne på bättre humör o tankar o jag tror att jag lyckades :)) .. 


                                         


Jag själv börjar o fundera mer o mer på vissa vänner.. så fort dom ingår i ett förhållande så glöms man bort, förutom då det e en massa problem i deras förhållande, då passar det att ringa stup i kvarten o prata i timvis.. suck på vissa av er.. nästa gång svarar jag inte.. precis som att jag får sköta mitt,kan du sköta dit.. Besviken dock men man slutas ju aldrig att förvånas.. ORKA..


Nu ska banne mig jag o Wille gå o poppa litta popcorn o ha Wii- maraton :) ses o hörs

SaAzZa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0