Finns Inget Bättre Än Bra Vänner <3

Med tanke på allt hemskt som har hänt runt om på kort tid, anordnar vi en träff 1 gång i månaden. Vi träffas på olika ställen i olika orter. 
Denna gång (11/3) va det dags att besöka Eslöv. Jag rekommenderade varmt en resturang här som jag vet att man alltid får god mat för pengarna, lite dyrare men man får vad man betalar för. 

Jag lovordade verkligen denna resturang och vänner hade varit inne på deras hemsida för att kolla upp resturangen, men där stod bara dåligt. Jag sa; men prova så får ni själv se!

Vi kommer dit och beställer in dricka och beställer mat, vrål hungriga som vi va.. En timme efter beställning har maten fortfarande inte kommit ut.. men visst sen kom den och vi skulle börja hugga in. En av vännerna säger; alltså mitt kött smakar verkligen inte som det ska göra.. aa sluta säger jag och hon; men lukta på det. Vi luktade på det och fyyyyy faen vad rälligt detta stank!!
Vi kallade in servitrisen och han tyckte inte att det va nått fel på detta för det va kött som dom hade fått från dagen. Vi svarar honom att det spelar väl inge roll, detta är kött som inte är ok och det är ändå en bit som kostar 200:-
Efter lite dividerande så kallar vi in kocken och detta va det bästa hahaha..
Vi ber  honom att smaka och det gjorde han, han tvär stannar i tuggningen och säger; det smakar ju inte direkt som kött brukar smaka.... A fan. 

Vi tog bort all mat o nöjde oss med vinet.... 
Men trots detta hade vi jätte trevligt, men det blir inte fler besök på denna resturang..

Idag 12/3 har vatt än fart fylld dag :)

Jag hängde med Fiiia (lilla syster) för att hon skulle ordna med praktik, det va väl inte jätte mycket som lockade denna kvinna i denna lilla stad, så hon ska söka sig tilll Lund istället, lycka till mitt lilla hjärta ! 
Hon bestämde sig för att kidnappa min lilla son för att hitta på en massa bus med honom och då passade jag på att göra lite för mig själv.

Fick klippt mig hos Suzzie, mega nöjd. Dett lilla är det som räknas.
Sen stack vi och fikade en goooding till club sandwich mmm mätt ännu haha.
Ja sen va det ju allt det andra mindre roligare som kom, tvätta/städa bilen..
ooo vad dålíg jag är på att tvätta den men jag försöker i alla fall :) .

I Kväll ;

Bjuds det på Bakning hemma hos Suzzie med min son och hennes 3 bonus barn.
Kommer bli en rejällt fartfylld kväll, så ska lura i henne att vi ska agera hemma fruar, ni vet barnen bakar vi dricker margarita haha :P
¨

Dagens;
Framgång Ger Vänner, Motgång Prövar Dem

Må väl, nu ska jag och William unna oss av vår långledighet, som vi starkt förtjänar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha värsta historien...:D

2010-03-12 @ 19:48:03
Postat av: sandra

jessica sv: det finnas ingen regel om att du måste läsa.....

2010-03-13 @ 13:04:50
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

hur menar du då?? Jag gillar att läsa bloggar, och tyckte historien var rolig ju :S

2010-03-14 @ 08:57:43
Postat av: sandra

eftersom du hade skrivit att det va värsta historien, så tog jag det som >värsta historien< .. jaja men då har vi det uträtt. Du vet själv när jag ska förklara nått så efter en timme har jag kommit till poängen :P.

Fortsätt läsa, ha det gott. sorry för missförståndet.

2010-03-14 @ 10:23:17
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0