Bowling ajemen =)

Igår va en lyckad dag, jag klädde upp mig som aldrig förr o fick bara bra o fina kommentarer, sånt som förgyller ens dag :) fick på mig klänning o allt, ja det e ju inte varje dag man får vara på ringsövärdshus =) . 
Väl hemkommen i god tid hade jag o Wille litta myskväll o vi däckade fortare än kvickt hahaha, han va så cool i sin nya frilla, svart o rött hår med tuppa kam det ni :) .




                                

Idag har det varit tvätt o storstädning o tvätt på denna meny o eftersom min granne agerar hoppborg ovanför, så fick jag bytt min natt till en morgon- tur i mörrn, går ju inte att slappna av här inte.. Nu till roligheterna idag, för idag bliver det bowling för hela slanten, jag o wille mot dom andra vi kommer rocka ;). Bowling först sen äter vi gott ikväll o bara njuter av denna söndag, det kommer bli så bra.
Jag älskar min lilla påg så oehört mycket, du må vara hej vild men för mig är du det bästa som någonsin hänt mig!



Ha en braaaa Söndag

// Saazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0