Helgen & Dess Bravader!



Mina kära läsare, nu undrar ni var jag varit hela helgen haha.
Japp stack på mitt städ på Fredagen städa så in  i bomben, snabbt inom mitt övernattningscribb o fixa till fejset o sen möta upp Carro för att vänta på att bli hämtad av Christa som så snällt ville köra oss i snö kaoset :) , till Jula- festen på Färs & Frosta Arena.. Puh..
Väl där fick man massa mat o en kille i kalsonger sina haha. Bästa överraskningen på kvällen..
En akrobat som gjorde sina konster i ett lakan, hur högt som helst o sen plötsligt va han byxlös WOOOPII. Stannade över i Lund för att sen ta mig ut på gatorna, men fastnade i världens jäkla migrän SKIT o MÖG! Dagen efter var jag inne på ett boende o fick advents- fika till max; Lussebullar, pepparkakor, glögg o prinsesstårta (?) o massa kaffe så klart :) .


Igår kväll kom jag äntligen hem puuuuuh äntligen hem till min underbara son o min skitta lägenhet haha :) ..
Film mys o godisbuffe va det som bjöds på, inte alla som storhandlar på Nöjesmagasinet i Eslöv nej!! Man e ju inte riktigt klok, men den ska ha det o den detta o den det, aja alla blidde nöjda o belåtna :)

Idag är det mer snö än vad jag anade, men William älskar det o hunden lika så, jag? njo visst e det kul men icke att jobba ute i.
Ska vara i hemvården imorgon oooo kallllllllt! Men men jag är en varm människa så detta ska visst gå bra!
Pulka o SnowRacer är det som står på denna meny idag, så på med di varma kläder o mössor sen bär det av.

Hoppas alla har det lika bra som jag denna underbara dag. <3 


Hejsingsvejsing
// Saaazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0