Tisdag! Säger dom..




Igår
bjöds det på pulkaåk i backen, tråkigt nog blev det mest körning dit o inte så mycket pulka åk.
Hade med både den stora pulkan o snowracern.
Tråkigt för william hade sett framemot detta hela dagen, men är så imponerad av att han trots denna besvikelse fann sig i detta o skrattade o tjoade ändå =) 
Mors lill grabb :) !!! <3 




Tre par tröjor,en flace tröja, stor everest jacka,två par strumpr, två par byxor PLUS mössa, vantar o halsduk.. Trotts detta, så fryser hon ajajaj.. sicken kyla det varit då, hur ska denna överleva denna vinter om det ska fortsätta på detta vis??!

Annars e man tuff, men då kylan är sträng då giver man upp?

Idag är det tisdag o i vanlig ordning är det simning som gäller, ajemen. Men allt är inte jätte vanligt för det är inget desperate housewifes idag "/ o det är Thures sista dag hemma i Sverige nu på ett par månader o jag lider med min kära lillasyster :( hon är inte glad så klart..
Hon får stanna hemma med med mig så jag får krama om henne ordentligt!! Alla får stanna hos mig o få en kram eller tv, saknar alla mina syskon.. Zara,Emil, Emma o Fiia :(   kom till mig snart å vi kan hitta på dom mest tokiga sakerna som bara vi kan, NU!!!

Älskar er allihopa o min älskade son! Massa kärlek till er!!


Kommentarer
Postat av: bruuuuuur din

vi kommer och hälsar på er efter jul :P och då har vi vår lille son med oss :D puss älskar dig

2010-11-30 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0