Tisdag!



Jaha då har man hunnit med o jobba natt i söndags o sovit bort dagen igår, haft Wii- maraton med William, fikat med Carro idag o sen begett sig mot APT, hem från lund körde polisen mig hack i häl hela vägen hem, fast jag körde i 1oo km/h valde polisen att köra efter hela motorvägen hem.

Idag är det tisdag o det händer mer än att det e Desperate housewifes, kidnappade min lilla son från dagis (dennis vecka) o så ska vi på simmning nu 18.45 o medans william e på sin träning passar jag på att ta motions spåret o simmar under candle night :) , får basta litt med så att kroppen min kan återhämta sig, känns som att jag har vatt med på värsta 5-kampen då jag har värk i exakt hela kroppen,ajajaj.

Ikväll blir det avslut med myspys framför tv, desperate houswifes o lite vänner på besök så e hela kvällen gjord.
Hoppas ni alla där ute har det bra, ta hand om er o kör försiktigt nu då det e halkigt på vägarna.

XoXo Saazza 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0