Askungen :)

Min period som har bestått av att träffa nya människor har lönat sig. Många har visat mig en helt ny sida av vissa saker och fått mig att förstå att de som inte uppskattar mig behöver inte du iheler uppskatta.
Tro mig,detta har vatt svårare gjort än sagt.
Man blir bara så jäkla besviken o detta blir man allt för ofta, men icke mera :D .
Jag ska ha förträffligt umgänge idag några som man kan lita på i vått o torrt o som uppskattar en för den man är o för vad man gör. Ge o ta kallas dessa vänner! :)

Först ska jag göra mig kvitt min skiiiittta lägenhet o ha stor röj med hög volym av bra musik! det kommer glänsa så det bara sprakar om det :) så som det normalt brukar göra då man normalt brukar vara hemma :)


ÅÅÅÅ måste bara nämna att jag är såååå glad för mina nya vänner :) tack för alla ni finns o tar hand om mig så som jag tar hand om er, :  man behadlar andra som man själv vill bli behandlad o det är ni det :) (:


TRÄÄÄÄVLIG FREDAG ALLA FINA MÄNNISKOR!!


// SAzzA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0