B0rta Bra Men Hemma Bäst!

Det va ju ett tag sen, men finns en bra ursäkt till detta :) kvinnan här har ju vatt på planeringsdagar i Smygehuk o blivit bortskämd :). God mat o gott att dricka till detta o sällskapet ska vi inte tala om för det va helt enkelt GREAT det med :). Borta bra men hemma bäst, men dock skönt med miljöombyte för det va välbehövligt.

Jag har så gott som varit ledig idag, lite samtal o lite pappersarbete men det e sånt som kommer med varje ledighet ju :).

Idag har jag träffat min barndomsvän som va nere i Skåne med hennes dotter o hennes 5månaders bebis, som jag gladerligen gullade med ååhh vad jag e bebis sugen haha :D .

Tänkte jag skulle slänga mig i ett bad nu snarast o fundera över livet, vissa visade sig att vara någon annan person än vad de ville ge sken av o jag känner mig grundlurad över att jag slängt bort min egen tid på att finnas där för dom. En hel jävla sommar ägnade jag åt att lyssna, köra till dig mitt i natten då du blivit sviken av din pojkvän, låta dig gråta ut på min jävla axel å sido satte min egen familj för jag ville vara en bra vän o till vilken jävla nytta då?? NO MORE BITCH! Nej dina problem kan du lösa själv, stör inte mig mer, visst känner jag mig sviken av dig men du är som bortblåst!..Besvikelsen måste också ha ett slut.

Alla ni andra sov gott så hörs vi av ;D

Puss O Kram / SaZza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0