MonDay




Jag har misshandlat min kropp innan med jobb överhuvudet så gissa hur skönt det är med ett nytt jobb, där man kan ha översigt om hur man jobbar. Jag har yrat ihop det lite o jobbat dag,kväll och natt men börjar få lite mer koll nu haha. Det ända jag gjorde va att jag tog mig an att jobba natt i Lördags o nu idag så ska jag jobba dag. lite trögstartad är jag men men, man kan väl göra så här ytterst sällan :).

För övrigt har jag haft en helt underbar helg, dock har jag saknat mina söta små-systrar som inte kunnat träffats på hela helgen "/ .. Men jag vet att dom har det bra o att vi tänker på varandra, så vi får köra med litta telephati nu haha.
Jag har äntligen fått tag i min stora syster o jag vet att hon har det bra, jäkla toknisse!! Veckan som kommer, består av jobb, simmskola(william) o fotboll (william) o mys med min käraste! Jag ska verkligen ha en lugn vecka o i helgen som kommer ska jag bara ta det lilla lugna OM jag inte åker på natten på söndag.

Vi har kommit till den roliga perioden där bilen ska ses över. Iveckan ska den få nya stift (?!) o på med vinter däcken o oljan ska med ses över. BARA ÄLSKAR ATT HA BIL .. haha..

Jag sitter nu här o väntar på att klockan ska slå halv8 så jag kan köra till jobb, uppe 2,5 timme innan jobb?? för att jag hade för mig att jag började 7 men börjar inte från 8 haha suuuuuuuuuuuuck!! så nu på morgonkvisten har jag hunnit vika tvätt, tagit en lång prommenad med hunden, duschat o ätit frukost woohoo snacka om seriöst haha.

Hoppas ni får en bra dag o håll värmen alla ni som jobbar ute idag, för denna ska jobba inne :)
Take Care!!

// SaazZa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0