Mina Vänner!!

Fredag!
Såg fram emot att sluta jobba klockan 14.oo eftersom jag alltid slutar klockan. 16.oo o skulle ha huset fullt..
Jag skulle städa undan då o förbereda för kvällen o hinna duscha innan folket intog sina platser. 
Hem kör jag o solen skiner o fåglarna kvittrar, kör om en bil o PAAANG säger det! Kör in till sidan, säker på att jag fått punktering, men hittar ingen punktering haha fan shiit tänker jag, e det motorn som skurit sig? vad fan hände???Ringer efter hjälp o då hjälpen kommer får jag glatt köra till bilfirma i 3o km, blockade hela jäkla trafiken o kände irritationen från bilarna bakom mig haha. 
Fel på bilen var det, men inte jätte allvarligt, en tändspole o en kåpa som hade fallit av. Så tack så mycket för hjälpen grabbarna på Autoteket i Eslöv! Kom väldigt sent hem o gästerna började anlända o det blev så sen att gästerna som kom fick hjälpa mig att städa undan haha och diska TACK änglar!
  
Igår kväll bjöds det på Taco- kväll hemma hos mig.
Vi spelade spel o drack gott till detta. En riktigt riktigt lyckad kväll blev detta. Det var jätte trevligt o väldigt uppskattat, efetr en lång vecka som detta behövdes det mer än mycket!!!
Sista folket gick o4 , då va vi tvugna att bryta, ack så synd men uppskattade verkligen tiden jag fick!


Idag är det lördag, lite seg Lördag eftersom det blev så mycket flytbart o så länge så tror jag bara ska mysa lite i soffan min o bekanta mig med en stor skål godis o massa onyttigheter :D
Sussie har hunnit klippa till mitt hår idag, välbehövligt då jag näst intill hade hockey frilla hahaha.


Va Rädda Om Varandra


XoXo SaaaaazzzBrazzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0