Vad Nu Då?

Min söta lilla älskade finaste lilla guldklimp har vatt på sin simskola idag o gjort great ifrån sig. Han e banne mig så himla duktig o det ska ni alla veta!
Han simmar rygg- sim utan problem, bröst- sim utan problem o dyker som en fisk i vattnet!!
Han älskar vatten o det syns på långa vägar, detta val gjorde vi bra :D
Älskar dig mammas plutt <3 !!!!



Idag är det dax för våra älskade fruar i desperate housewifes :) me like!! Trevligt sällskap till detta blir det så klart med! Huset fullt o massa gottis!





Kärleken finns den??

Jag vill känna mig älskad av en man,av dig som man.. men jag får bara ett slag i nacken varje gång jag närmar mig dig..
Hur ska jag kunna släppa in dig,då du inte ens vill släppa in mig?
Du säger att du älskar mig, men kan detta vara möjligt då jag är långt ifrån dina prioriteringar?
Du respekterar inte hur jag reagerar, men jag ska respektera hur du reagerar?
Hur långt vill du driva detta?
Hur mycket mer ska vi göra varandra illa?
Till vilken nytta ska vi göra varandra illa?
Kan vi inte bara leva ett normalt liv ihop med varandra?
Eller leva ett normalt liv utan varandra?...
Hur ska du ha det?
Bestämm dig för bövelen....



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

BRA jobbat Wille det vill en babysimsinstruktör/simskollärare läsa!!

Krama honom från mig!!

2010-10-19 @ 21:06:10
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0