Lika Barn Leka Bäst?




Först av allt vill jag bara säga att är uber stolt över mitt nya jubb =) .'
Det är med en sådan lättnad jag kan gå till mitt jobb,även om det skulle vara så att jag har sovit 2-3 timmar på en hel natt, även om jag har huvudvärk eller inte känner mig 1oo- kan jag ändå gå dit o det bästa: Jag kan gå hem I LUGN O RO!

Fastän att jag inte hittar o har väldigt svårt för det o kan i onödan stressa upp mig för det, så e det bara att ta det lilla lugna. SÅ JÄKLA GÖTT!


En disskutions fråga kom upp ikväll då jag umgicks med lite vänner,(killen är kär i tjejen,men vill inte ha nått seriöst(?)..
Poängtera att vi både va tjejor o killar..
Killarna va i vanligt nötskal tuffa om att det fixade dom lätt som en plätt YEAH YEAH.. Svaret på det läste vi precis där uppe kära du..

frågan va att fler o fler idag väljer att vara KK, istället för flickvän/pojkvän eller Man/Hustru..
Går det verkligen att ha meningslöst sex, med en eller flera utan att ha/få känslor? 
Varför i hela friden ska man gå o sätta på en/flera, men sen samtidigt går man o letar flickvänn/pojkvänn?
Hmm detta leder till en undersökning o undersökningen ska vi göra på en singel kryssning Haha

Meningslöst sex utan beskymmer o besvär är ju sin sak but trust me on this one; some day it's gonna be a problem.. Såna som jag som är känslolösa klarar det säkerligen galant men ändå, då ska det vara redigt great sex haha.. 

Jajaja samma samma likadan nu ska denna susselissussa för att jobba Natta-passet imörrn. 

Eehm sussa gott, sov sött o händerna på täcket!!
Massa kärlek o förståelse ;P
/ - SazziBrazzi
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Det ska bli spännande och se resultatet, det har jag diskuterat med många karlar. Och jag fattar inte:)))

2010-09-14 @ 09:12:03
URL: http://ullasalltiallo.blogspot.com/
Postat av: Saazza

hahahaha japp jäkla yrbollar haha :P

2010-09-14 @ 13:02:31
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0