På God Väg!

Jag trivs jätte bra på mitt nya jobb. Vad nyttigt det är att se sig om annat, det är ju så klart fortfarande lite kusligt med tanke på att jag så sällan hittar hahaha destu snurrigare jag gör det destu bättre blir det haha. Ja jag har nog alltid varit en tvärtom människa, men någon där måste ju tycka att det är en bra egenskap? Ju mer folk säger att detta kommer inte att gå, destu roligare o destu mer sporrad blir jag haha.

Fast nu mera detta singel liv så händer det mycket runtomkring. Det är tråkigt att inte somna i någons famn o det är ännu tråkigare att inte vakna i någons, men detta tillhör livet så man får kämpa på, på sitt eget sätt. 

Jag har tagit upp kontakten med "gamla vänner" o detta gör ju vardagen ännu roligare =) . Lugnt o sansat liv är vad denna lever med o kommer att leva med ett bra tag, sen skulle det inte gå utan all fart o fläkt haha ;)

märks att mina systrar i tonåren är dom har aldrig tid med mig längre utan det är bara vänner hit vänner dit, men glad för deras skull o dom vet att jag alltid finns här. 


William, Electra   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0