R.I.P

Hur svårt kan det vara att sova???
Jag har aldrig problem med att somna, men helt plötsligt...
Igår va jag helt färdig, helt slut o sist jag kollade på klockan va hon o3.oo...
Dennes klocka ringer o4.5o........
Jag är så trött i huvudet redan, så trött att jag sitter och mår illa..
Jag fick min beställning för jobb o jag vet var jag ska vara... Det ända som motiverar mig till att inte stanna yrvaken hemma är detta!

Jag har alltid trott på det undermedvetna men i natt gick saker och ting lite till överdrift..
Nått förföljer mig..
Någon vill mig nått..
När jag sitter i köket så fryser jag alltid.. Jag får alltid en kylande känsla över mig..
Igår rensade jag min jobbe- ryggsäck och ställde den på bordet...
Den hade något i, som gjorde att den lutade lite inåt och den stod inte på kanten utan mer i mitten..
Den stod så från det att jag gick o lade mig.. Runt o2- tiden hör jag en rejäll duns i köket och quess what..
Jodå min ryggsäck låg en bit ifrån bordet??
Hur kan det komma sig att från att stå en bit in på bordet, till att den ligger en bit bort ifrån bordet??


Nu på morgonkvistarna är det ganska obehagligt att gå ut med hunden..
Det är mörkt och daggit, man ser inte mycket av det som finns ute..
Jag känner plötsligt ett starkt obehag av att gå ut..
Precis som att något förföljer mig..
Är det du?

Är det du som vi hittade hängd mitt på ljusa dagen ute i skogen?
Samma obehag som jag kände efter att vi hittade dig hängd ute i skogen, mitt på ljusa dan känner jag nu..
Det är kanske snart ett år sedan vi hittade dig?
Hoppas att du funnit ditt indre lugn?!
Jag vet inte om det är något jag ska veta eller se men alla dessa kalla kårar får mig snart att bli dum i huvudet av obehag..
Det börjar gå över gränsen då man känner ett obehag av att någon står och iaktar en :S
Jag hoppas att även denna saga en dag ska ta slut..


Nu ska jag jobba HA EN BRA DAG ALLIHIOPA..

/ Saaazza

Kommentarer
Postat av: Anna

Ruggigt med sådana känslor. Tror inte att den vill dig något ont. Bara uppmärksamhet, jag är här lixom. Eller så kanske den vill tacka dig?!



Jag hade en "efter" mig men det visade sig vara min kollegas nyligen avlidna man. Jobbade natt och han var där av någon anledning. Lagom läskigt.

2010-10-26 @ 12:20:30
URL: http://enannanannas.blogg.se/
Postat av: Saazza

Det e verkligen ruggit värre, men det va snabbt över.

Tänk om man bara visste vad dom ville

2010-10-31 @ 11:31:51
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0