tappat kontrollen helt?..

Pengar?
vad är pengar egentligen värda?
Pengar är bara till för att skapa osämja o girighet..
Fy fan att vissa bara kan..
Det kokar i mig av irritation, att pengar kan styra människor så som det verkligen gör..
Kan man inte bara nöja sig med att man har det bra?



För varje dag som går, lär jag mig mer av att uppskatta mina nära o kära, prioritera dom som betyder nått för mig, inte bara jobba som en galen utan ta mig an att finnas för andra så som dom finns för mig.. Livet ser bra ut idag men det kan också ta en drastisk vändning imorgon.. Det spelar egentligen ingen roll om du är ung eller om du är gammal,allt kan hända..
Just nu ligger en mycket nära vän på sjukhuset, för att dom funnit en knöl i magen, väntar på provsvar så han vet när han kan åka hem.. Alla mina styrke tankar till dig!!

 Min lust till att "arbeta mig framåt" är likamed noll.. jag kan inte hitta den dr indre motivationen till att göra.. städa vad är det? veckohandla, vad är det?..
Det ända som går av sig själv är det som ligger på ren rutin; William, hunden, jobba o sova.. Det känns verkligen inget bra o en ny känsla av att jag varken vet ut eller in smyger sig på mig varje dag.. Man känner sig typ övergiven på en udde, även att jag inte är det, men övergiven på en udde där du varken kan röra dig framåt,bakåt eller åt sidan.. hur du än trampar så står du bara stilla.. Vad ska jag göra? Hur ska jag bli motiverad igen? Varför flackar min motivation så in i hel----?
Brukar ju aldrig någonsin ha känslan av att inte veta vilket ben jag ska stå på..
Har jag helt mist min kontroll? Hur ska jag då börja för att åter ta denna?..


XxX Sazza..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0