Oförmögen?

Han blåste alltså sin syster för någon "som inget betyder" , han fick ett kraftigt svek "för någon som inget betyder" , han bedyrade sin kärlek men valde att träffa "någon som inget betyder, han ljög o gjorde sig ovän med alla runt omkring "för någon som inget betyder" , den "som inget betyder" är han så korkad nog att ta hem i sin lägenhet...
Gång på gång har han visat att han inte fixar att ljuga, men fortsätter ändå?? SAY WHAT.. ?!
Han ljuger så mycket att han snurrar in sig i en sådan rävsax som kommer att bekymmra honom för livet..
Han säger; förstår du inte? jag älskar dig mer än livet själv.. Då kan du inte ha mycket till liv när du sabbar detta bara över några dagar.
Han tror jag gick ut igår, jag låg under en filt o kollade på en cowboy film, urkass men what ever haha.

Oförmögen att älska någon haha? inte jag som e det, då allt höll på att bli bra så pissde du på det o det va ju din väg att gå =) .

Nu ska jag koncentrera mig på det som är viktigt 


Hej å Hå  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0