Imorgon känns som en evighet..



Tar dagen som den kommer,men imorgon känns som en hel evighet.. Det är jätte jobbigt att vara utan dig.
Man ångrar så himla mycket.. vad som gjordes vad som inte gjordes, vad som sades vad som inte blev sagt..

Allt är så tungt o allt bara snurrar runt i huvudet..
Ena minuten känns det lite bättre, sen bara rasar allt.. 

Varje dag är det något som ska fixas, någon man ska prata med, hela tiden blir man påminnd om vad som komma skall ske.. 

Jag har jätte fina vänner runt mig men ingen är som du.. 
Många frågor som yrar i huvudet men inga svar. 
Önskar bara att du kunde ringa o säga nu e jag hemma från semstern o vi har haft det jätte trevligt, men det samtalet kommer jag inte att få.. Med tårarna som rinner längst min kind vill jag bara säga att jag så gärna skulle vilja krypa upp i din famn o höra dig säga; Att allt kommer att ordna sig ska du se... 

Jag försöker att inte stänga inne mig från mitt fina fantastiska umgänge, jag gör det men sen kommer tankarna... 
På väg till den fikan, påväg hem från fikan.. När jag lagar middag.. när jag kör bil.. när jag handla.. när jag tittar på tv.. när jag är ute med Electra.. Hela tiden finns du i mitt huvud.. 
Hur kunde jag ha gjort, vad skulle jag göra.. För fan Mamma kom nu tillbaka..  



Jag vill avsluta med att det som har hänt vår familj är jätte traumatiskt o framför allt tufft att gå igenom o jag skulle uppskatta om ni har respekten i er att inte prata runt detta eller med oss om detta..
Vi sörjer o är jätte ledsna ALLA men det är vår ensak om vi vill prata om det o då tar vi upp det själv..
Vi vill träffa possitiva o glada människor, inte att folk plötsligt ska börja prata med en för sakens skull..  
Jag kan också nämna att du som drog upp det inför din skolklass tyvärr saknar denna respekten för oss som familj o inte har den minsta empatin i dig o att du aldrig mer är välkommen av någon i vår familj, jag hoppas att du förstår en dag vad du har ställt till med o detta är inte ok.. 


Glöm inte att vara rädda om varandra o värna om varann! 
<3 <3 <3
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Du ÄR stark vännen jag vet det!!

Massor av kramar och tankar går till dig och din familj!

2011-02-28 @ 21:15:00
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänker på dig <3

många kramar till dig!

2011-02-28 @ 21:51:36
URL: http://www.raika.se
Postat av: Anna

Tänker på dig <3

Massor med kramar till

2011-02-28 @ 21:53:27
URL: http://raika.se
Postat av: berättar vem jag är när vi ses..

så jävla bra skrivet.. och så fint skrivet om ewa-lena grätt när jag läste det <3 finns här alltid för dig min vän..och är det något så bara ring lr smsa.. det finns alltid en sängplats för dig här om kl så är kväll eller natt så är det bara till att komma. ha det så bra så hörs vi snart puss o kram

2011-03-02 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0